FAQ - Zabalení zásilky
Ano, zásilky musí být zabaleny.
Bez obalu nebo nedostatečném zabalení zásilky řidič zboží nepřevezme, neboť může dojít při přepravě k poškození. Z toho plynoucí dodatečné náklady by nebyly nahrazeny.
Jděte např. do baumarktu a zeptejte se na přijmu zboží. Tyto obchody mají denně jednocestné palety, které se likvidují, takže když se hezky zeptáte, nějakou pravděpodobně dostanete.
Kartonových krabic mají v každém supermarketu dost, popř. krabice na disky můžete zkusit poptat v nejbližším pneuservisu.
Nápomocné tipy na balzení zásilek naleznete zde nebo na ně lze přejít z jednotlivých druhů přepravy.
V nejhorším případě se zboží při transportu poškodí. V takovém případě a to i v při pojištění zásilky nemůžeme škody převzít.
Dále to může vést k tomu, že řidič zásilku vůbec nepřevezme a tím vzniklé náklady nemohou být nahrazeny.
Přepravní doklad Vám bude automaticky zaslán na Váš e-mail popř. na e-mailovou adresu odesílatele, pokud jím nejste Vy sami, to podle zadání objednávky.
Máte možnost přepravní doklad dodatečně stáhnout a vytisknout z Vašeho uživatelského účtu.