FAQ - Zabalení zásilky

Musím zboží zabalit?

Ano, zásilky musí být zabaleny.

Bez obalu nebo nedostatečném zabalení zásilky řidič zboží nepřevezme, neboť může dojít při přepravě k poškození. Z toho plynoucí dodatečné náklady by nebyly nahrazeny.

Tipy pro balení zásilek naleznete zde.

Jak mohu své zboží zabalit?
Kde vhodný obal získám?

Jděte např. do baumarktu a zeptejte se na přijmu zboží. Tyto obchody mají denně jednocestné palety, které se likvidují, takže když se hezky zeptáte, nějakou pravděpodobně dostanete.

Kartonových krabic mají v každém supermarketu dost, popř. krabice na disky můžete zkusit poptat v nejbližším pneuservisu.

Nápomocné tipy na balzení zásilek naleznete zde nebo na ně lze přejít z jednotlivých druhů přepravy.

Co se stane, když zboží nezabalím?

V nejhorším případě se zboží při transportu poškodí. V takovém případě a to i v při pojištění zásilky nemůžeme škody převzít.

Dále to může vést k tomu, že řidič zásilku vůbec nepřevezme a tím vzniklé náklady nemohou být nahrazeny. 

Jak získám přepravní doklad?

Přepravní doklad Vám bude automaticky zaslán na Váš e-mail popř. na e-mailovou adresu odesílatele, pokud jím nejste Vy sami, to podle zadání objednávky. 

Máte možnost přepravní doklad dodatečně stáhnout a vytisknout z Vašeho uživatelského účtu.

Nenašli jste vhodnou otázku s odpovědí?

841 555 841 *
Po - Pá 8:00 – 16:00 h.
*3,50 Kč vč. DPH/min.

nebo použijte náš kontaktní formulář.