FAQ - Postup při škodní události
Jen jako objednatel můžete poslat hlášení o škodní události.
- Přihlašte se k Vašemu účtu na myCargo.
- Jděte na "moje objednávky". V následující tabulce se zobrazí všechny Vaše dosavadní objednávky.
- Zvolte odpovídající objednávku, ve které kliknete úplně vpravo na symbol Nahlásit škody.
Důležité: abychom mohli škody zpracovat, potřebujeme k tomu všechny předepsané dokumenty.
Pouze jako objednavatel můžete podat hlášení o škodě. K tomu přejděte na náš připravený formulář zpráva o škodní události.
Důležité: abychom mohli škody zpracovat, potřebujeme k tomu všechny předepsané dokumenty.
Standardní balíky (do 31,5 kg - produkt označen jako Standardní transport) jsou pojištěny do výše 500 Eur.
U spedičních zásilek (XXL-transport) je nutné připojištění přiobjednat, protože tyto zásilky nejsou v základu pojištěny. Připojištění můžete objednat v průběhu objednávky od 3,95 EUR (podle hodnoty zboží a druhu přepravy).