FAQ - Postup při škodní události

Kam pošlu hlášení o škodě?

Jen jako objednatel můžete poslat hlášení o škodní události.

  • Přihlašte se k Vašemu účtu na myCargo.
  • Jděte na "moje objednávky". V následující tabulce se zobrazí všechny Vaše dosavadní objednávky.
  • Zvolte odpovídající objednávku, ve které kliknete úplně vpravo na symbol Note Nahlásit škody.

Důležité: abychom mohli škody zpracovat, potřebujeme k tomu všechny předepsané dokumenty.

Jak postupuji při škodní události?

Pouze jako objednavatel můžete podat hlášení o škodě. K tomu přejděte na náš připravený formulář zpráva o škodní události.

Důležité: abychom mohli škody zpracovat, potřebujeme k tomu všechny předepsané dokumenty.

Do jaké výše je má zásilka pojištěna?

Standardní balíky (do 31,5 kg - produkt označen jako Standardní transport) jsou pojištěny do výše 500 Eur.

U spedičních zásilek (XXL-transport) je nutné připojištění přiobjednat, protože tyto zásilky nejsou v základu pojištěny. Připojištění můžete objednat v průběhu objednávky od 3,95 EUR (podle hodnoty zboží a druhu přepravy).

Nenašli jste vhodnou otázku s odpovědí?

841 555 841 *
Po - Pá 8:00 – 16:00 h.
*3,50 Kč vč. DPH/min.

nebo použijte náš kontaktní formulář.